σας παρακαλουμε, δωστε μας αυτον τον συντονιστη για αναλυσεις!

ειναι ανεπαναληπτος στην αμεροληψια και θελουμε να την συνθεσουμε τεχνητα στο εργαστηριο.

θα μας δωσετε ενα δειγμα του ντι εν εϊ του πληηηζ?
ας ειναι και σαλια.


απο το θεμα "Χωρίς να ακουμπάω . . . . . . . . . ." παιζω ντραμς...
εννοειται οτι οι απαραδεκτες λογικες εξηγησεις αλλων μελων, περι της φυσικης προελευσης των δονησεων (αν ειναι δυνατον να μην ειναι απο κληρονομικο χαρισμα!) του τυμπανου αντιμετωπιστηκαν καταλληλα απο τον αξιοθαυμαστο συντονιστη!


clon8
Νέο Μέλος
8 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2007, 10:46:39

lancelot:quote:clon8 εμενα αυτη τη στιγμη μου κουνιετε και δε παιζω ντραμς..ειμαι με τη κοπελα μαζι...
σατυροι....

lancelot εμένα μου κουνιέτε συνεχώς, ακόμα και χωρίς να είμαι με κοπέλα. Αλλά πες μου: Πόσο φλώρος είσαι;; Μάλλον, τι ηλικία έχεις;; Γιατί είσαι εκτός τόπου και χρόνου! Όχι ότι οι υπόλοιποι εδώ μέσα είναι εντός τόπου και χρόνου...


Εγώ είπα αυτό που μου συνέβη. Και σεις, το γαμήσατε το θέμα. Ο καθένας λέει ότι μαλακία θέλει.

....μηδέν....



______________________________________________________________
ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΩΝ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΩΝ ΚΙ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ
03/07/2007
______________________________________________________________

Flying_Incudus
Συντονιστής
Greece
7532 Μηνύματα
Απεστάλη: 03/07/2007, 11:20:51

clon8, προσπάθησε να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου.
Κατανοώ το γεγονός ότι ειπώθηκαν πράγματα τα οποία μπορεί να σε έθιξαν και να σε υποτίμησαν στην προσπάθεια σου να μας εξηγήσεις κάτι το οποίο σου συνέβη και δε μπορείς να εξηγήσεις τι ακριβώς ήταν.
Δεν έχει όμως νόημα να εκνευρίζεσαι και να φορτίζεσαι συναισθηματικά, δεν θα βγει τίποτα έτσι...


clon8
Νέο Μέλος
8 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2007, 19:44:18

Έτσι.....

Τουμπεκί....

Φλώρια..

νεο επαναστατικο προτζεκτ: γιατι ειμαστε τοσο μαλακες?